I'm back!

Hej hopp alla där ute. Vet inte hur många trogna jag har som fortfarande följer mig trots min "bloggtorka" men jag vill bara meddela att jag härmed officiellt är tillbaka! Jag tog en liten paus från bloggandet nu under sommaren för att njuta av mitt sista sommarlov men nu ligger skolstarten runt hörnet så jag förbereder mig på en comeback.
 
Skolan drar alltså igång imorgon och för att fira slutet på mitt sista sommarlov firades det ordentligt på olivers igårkväll! Vi blev ett blandat gäng som funkade bra ihop på dansgolvet och vi hade verkligen superkul. Dans in i kaklet! Jag och josefine startade upp hemma hos mig och sedan begav vi oss mot staden! Kvällen avslutades som vilken annan legendarsik kväll som helst. At Max, for sure. Sedan vid 04.00 tiden tog jag en taxi hem till mittt fina hus.
 
Idag har jag jobbat sista dagen innan skolan börjar. Vi hade "öppet hus" / "prova på dag" på dansmagasinet så jag höll i 4 klasser där. Det var hur kul som helst! Åh vad man har saknat dansen!!:))
 
Nä nu ska jag hoppa i duschen ville bara förebereda er på vad som komma skall, så kika gärna in. You won't get dissapointed. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0