Home and ready to rock!

Tjabba alla goa' och glaa'. Är äntligen hemma igen efter en underbar vecka i Danmark! Kom hem i söndags vid 11.00-tiden på morgonen, resten av den dagen bestod av att i princip äta och sova. På kvällen pallrade dock jag och amanda oss iväg till sf och såg "Cockpit". Helt okej film, ganska rolig faktiskt:) 
 
Nåväl ska bberätta lite om Danmark. Vi for som sagt  dit för att spela fotboll gamla "Dana cup" Nya Cup No.1. Vi spelade i åldersgruppen "girls 19" och var med det äldst i cupen :). Det gick bra för oss under veckan, det slutade med att vi kom 2:a i gruppen och gick vidare til A-slutspel. Vi gick direkt till semifinal där vi mötte ett lag som vi spelade lika mot i gruppen. Vi spelade hela matchen utan att något av lagen gjorde mål därfr blev det förlägning. Även den slutade 0-0 så då blev det straffar. På straffarns förlorade vi och åkte ut medan Vansbro Freja gick vidare till final. Detta var dock sjukt orättvist. Vi ägde hela matchen, så att åka ut på straffar kändes verkligen som ett slag i magen, en rak jävla höger. Förbannat. Vi deppade ett tag sedan tröst åt vi på Donken. Efter det avr allt frid och fröjd. På kvällen  blev  vi lite rastlösa och sugna på att uppleva danmarks uteliv. Så vi frågade våra tränare snällt om vi inte kunde få gå ut bara fr att dansa, (åldersgräns 16 i Danmark). Och det fick vi. Så vi drog in ett gäng till Buddy Holly i stan där vi hade det riktigt jäkla kul. Vi dansade i ca 2 timmar innan vi drog oss tillbaka mot skolan. Fantastiskt avslut på resan tycker jag!:) Vi hade sååå roligt!
 
Nu hemma har jag hunnit med bio som sagt, sedan har jag solat lite. Har även hunnit jobba både igår och idag!
Imorse var jag och Hanna lite hurtiga. Vi for in och körde bodypump 11.15, riktigt skönt var det! Känns underbart, nu väntar jag med spänning på morgondagens träningsvärk:)) Ikväll blir det nog mest troligt häng med pinglan Jempan Nilsson!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0