The count down.

Hej hopp alla glada! Tänkte att jag skulle bjuda på en somrig uppdatering såhär dagen innan jag tar mitt pick pack och drar till danmark med resten av fotbollslaget.
 
Sen sist har jag jobbat en hel del, men även hunnit njuta några dagar av det fina vädret som äntligen tagit sig norrut. Jag har tillsammans med tre tjejkompisar (Frida.M , Frida. N och Hanna) käkat middag. Vi grillade kött och kyckling och åt pommes och god sallad till det. Det blev en bra kväll som avrundades hemma i min soffa, Hanna och frida.m somnade medan jag och frida.n satt och kollade lite tv :)
 
Hanna kom över en kväll och gjorde mig sällskap framför Spanien-Italien, vi lyxade till det med ost och kex (Y)
I förrgår var jag en sväng på staden och inhandlade nya VIKTIGA prylar. En ny mascara från FACE och även en ny ögonbrynsborste därifrån. Sen var jag på apoteket och köpte ansiktsscrub och en ny ansiktskräm. Till sist fyndade jag en mossgrön mocka-kavaj frpn bik bok, endast 199:- riksdaler. Var även och lunchade med mamma dåå på kebaben. Efter stadens äventyr begav jag mig mot hanna för tt njuta någon timme i solen tillsammans med henne och Sandra. Supermysigt! Vi drack en massa vatten och gottade oss i melon och jordgubbar!
Samma kväll sov hanna och Elin över at ma place. Vi käkade grönsaker med dip och pratade om allt och inget, hur bra som heelst:) Morgónen efter gick vi upp i tid för att hinna ut i go-vädret och steka. Så vi gjorde frukost inne och åt den för att sedan smörja in oss i olja och inta solstolarna. Vi låg där från 11-16. Och ja, jag brände mig. På låren, smalbenen, bröstet och i ansiktet..happy land. Senare på eftermiddagen for jag och elin in till stan och körde core!
 
Idag fyller min syster år, 11 bast är det som gäller.GRATTIS BÄSTA DU<3 Så idag har jag spenderat en dag på stan med henne. Vi åt på max (jag bjöd) sedan gick vi och shoppade lite. Hon köpte en jättesnygg tröja och ett par matchande solbrillor. Nöjd vaar hon. Själv köpte jag hårtoning på forma för att nu ska håret bli mörkt,..igen!:))
 
Jonas min vän tog körkort idag. STORT grattis!! Så han kom och hämtade upp oss efter besöket i staden sedan for vi alla ut till byn för lite kvalitetstid. haha. Varit riktigt kul att träffa honom, var väääldigt länge sen sist. Så ett efterlängtat häng kan man definitvit säga att det var:)) Vi bakade tillsammans med olli. Kladdkaka ville hon ha och det är ju trots allt hennes dag så det blev vad vi bakade. Den blev faktiskt lyckad så jag känner mig nöjd. Jag jonas olli och hennes kompis ida fikade sedan ute i värmen. Varit riktigt kul att träffa honom, var väääldigt länge sen sist. Så ett efterlängtat häng kan man definitvit säga att det var:))
 
Nu ska vi snart käka sushi..inte min favoriträtt men helt okej gott, fräscht om inte annat! Det är nämligen Olivias favoriträtt. Senare ska jag köra till storheden där vi ska handla smågrejjer till danmark, far nämligen dit imorgon med laget. Vi ska spela "Cup No.1" . Så det ska bli kuul. Sen ska jag tona håret mörkare. De ljusa Slingorna som mamma och jag gjorde hemma blev ju inte så bra så tänkte att jag kör mörkt igen ist:))
 
Aja hoppas ni alla har det bra där ute för det har jag. Min bby kommer hem idag efter en vecka tsm med hennes man i turkiet. Undra om man kommer ¨våga visa sig brevid henne. KOmmer se ut som en blek fis i rymden.. aja. Ska bli kul att träffa henne :))) Vi hörs efter danmark bitches, keep it cool ! peace.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0