Put the blame on me

Sorry U guys!! Har varit hemskt dålig på att uppdatera bloggen..har försökt att bjuda er på ett smarrigt inlägg varje dag men blogg-appen som jag brukar använda via Iphone har inte fungerat helt som den ska..Har varje dag hoppats på att det ska funka, "kom igen, bara idag!!" men har blivit besviken gång på gång så nu tar jag till den gamla hederliga metoden, la computaahh.

Jag ska bjuda er på bilder och berätta allt som hänt de senaste dagarna då jag har varit frånvarande. Ni lär INTE bli besvikna, enjoyyyy..;)

Jaa hörni, vart ska jag börja..? På fredagen började jag som sagt 12.45, var huur skönt som helst. Hade bara 2 lektioner. Sedan på kvällen for jag hanna och elin på friends, vi hade hoppats på att uteserveringen skulle vara öppen med det var den inte så vi fick gå inte och sätta oss. Lite trumpen blev jag med tanke på att jag hade klätt mig för att sitta ute..men det gick bra ändå. Det var väldigt mysigt att sitta där med brudarna as always. Vid 22.45-tiden avrundade vi, Elin cyklade hem och jag och hanna tog bussen mot byn.

Lördagen kom, dagen vi alla väntat på med spyan i halsen. Jadå oh så härligt, lördag 26 maj, stadsmaran!! (obligatoriskt för alla gymnasieelever att springa 1 mil varje år) Åh herregud som man har gruvat sig inför den, ångesten har ju verkligen varit outhärdlig HOJJA. Men duktig elev som man är steg man självklart upp i god tid, tröck i sig lite pasta fast man inte ville ha (måste ju verka nyttig iaf!!) och pallrade sig iväg till fucking porsön. Väl där gick jag och mina kompisar runt och hatade på milen, förbannade dagen och jämförde tider från förra året. Bättre pep-talk är ju svårt att hitta. Så när man stod där sen i klungan och hörde startskottet var man ju SJUKT taggad..NOT. Aja men runt tog man sig ju och det är väl iaf någonting, väljer att inte diskutera tider här, kondisen kunde ju ha varit bättre...men som man bäddar får man då fasiken ligga!!

Lördag kväll däremot, blev den mest legendariska sedan 99, sverige tog hem fucking eurovision song contest!!!!! LOREEN IN MY ♥ ´Hon är ju så cool. Var riktigt kul att se faktiskt:))

Lördag kväll var jag och käkade med mina jobbkamrater från dansen. Vi åt på köpmangatan 16. Rekommenderas verkligen!! Hur bra mat som helst. Som varmrätt åt jag grillad röding med passionsfruktssmör grönsaker och stekt potatis, och till efterrätt Choklad fondant med hemmagjord apelsinsorbet, knäckflarn och en jordgubbe. Vattnas i munnen bara nu när jag beskriver det, det var skita gott!! Vi satt där och hade en hejbuubblans trevlig kväll, vi såg eurovision där på en tv som dom hade och hurrade i takt med att loreen kammade in 12:a efter 12:a, hade jättekul! Efter middagen vid 00.45 promenerade vi i sällskap ner mot färjan för att fortsätta det vi påbörjat. Hur härligt som helst hade vi det, vi dansade (otippat) och umgicks ändå in på natten. Sedan tog jag 03.10 bussen hem.

Söndag morgon, var riktigt fin. Vaknade vid 11.00 tiden och gick ut i solen direkt där jag låg och stekte fram till 14.00. Då började jag göra mig iordning för att fara in mot staden och se dansshowen som mina elever var med och dansade i. Så vid 14.45 var jag i staden och mötte upp Isa, vi gick tsm till teatern och kollade stolt på våra elever, vi hälsade de glad sommar och berömde dem för deras bra jobb på scenen. Söndag var det även shorts premiär för min del. Har nämligen införkaffat 3 par nya shorts från gina tricot ( se bilderna). På kvällen firade vi Kusin Amanda, hennes pappa Anders, och moster Maria för att de har fyllt år. Så det var tårtkalas för hela slanten.

Idag hade jag 2 lektioner, gjorde klart ALLT i engelskan och hade sista provet i årskurs 2. KÄnns sjukt skönt. Kan dock ha blivit ett IG men kursen är 150 p så det löser sig nog. (Det betyder att jag läser kursen hela 3:an också)
Nu på eftermiddagen har jag varit på dansmöte, vi utvärderade båda föreställningarna och tog farväl av varandra inför sommaren. Så nu är allt i princip klart. FREEDOM.

Nu sitter jag och ser bb och inser att detta inlägg inte kommer orka läsas, haha. Men stackars den som går miste om detta ;) höhö, see yah.


Firade amanda

Amanda blåser ut alla 17 ljus
image description
Pasta uppladdning inför milen..(Y)
image description
Lina efter 1 mils löprunda!
image description
Sofia efter milen!
image description
Glada över att Loreen tog hem segern!
image description
På hannas altan efter milen, "jag har en fluga i min glass, äh skitsamma jag käkar upp den"..skön!
image description
efterrätt!!
image description
Förrätt!
image description
on board at Färjan..;)
image description
Sandra, Hanna och My efter milen!:))

Nya shortsen ♥

Nya linnen!

shorts premiär!!

moi!


Kommentarer
Postat av: jempan

Stört snygga kläder Mattoh!

2012-05-29 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0