yes sir!

Hej hopp alla glada!, (och givetvis ni sura också) Igår gjorde jag mitt sista matteprov någonsin på gymnasiet, och det känns underbart!! Nu är jag FRI. Vi skrev nationella i matte b. Började 08.15 och slutade 12.15, dröm.

Senare vid 18.30 tiden hade vi match mot svartlå i bredåker. Och jag säger bara en sak, det var mycket längre in i byarna än jag trodde. Planen var som grädde på moset omgiven av 2 åkrar och "omklädningsrummen" var ca 500 FRÅN planen..men det gick ju bra ändå:) Bredåker ligger utanför boden och det tar ca 30 min att köra dit..men det var det värt eftersom att vi tog hem våran första serieseger där. Vi slog svartlå med 3-2!!

Kvällen spenderades med ett par sköna lirare; Wille, Gurra, Micke, John och jennifer. Vipratade, skrattade (vilket jag förövrigt alltid gör med det här gänget) var på donken (as usual) och sedan tog vi en tripp till ormberget i brist på annat! Det visade sig dock att ormberget var väldigt myigt, vi satt och eldade i solnedgången och blickade ut över Luleå stad..haha, Hur poetiskt lät inte det där?..

Anyway, bjuder på gårdagens outfit;)

Idag torsdag har luleå bjudit på ännu en dag med strålande väder! Var hur varmt som helst i solen idag. Och eftersom att vädret var så härligt så fick vi sitta och jobba ute på svenskan medan läraren hade betygssnack med samtliga. Jag fick MVG i slutbetyg och det känns så skönt. Riktigt kul! En sak mindre att tänka på..
Efter skolan gick jag en snabb svöng med elin på stan, sedan tog jag bussen mot S-byn. Gick förbi födelsedagsbarnet amanda påväg hem från bussen och stannade där i ca 1,5 timme för att sola, äta piggelin, melon och jordgubbar, Huuur härligt som helst! Sen drog jag hem och käkade för att sedan fara vidare in till stan igen. Väl där mötte jag upp Isa, vi drog till ica supermarket och plockade ihop en egen sallad. Skitgott var det! efter det besöket vandrade jag och isa mot norbottens teatern för att delta på våra elevers genrep inför helgens kommande föreställningar!! Genrepet tog ca 2 timmar, så direkt när det var slut hoppade jag på bussen hem för andra gången gillt denna torsdag för att möta upp mamma på ica i g-stad, hade nämligen ett uppdrag att utföra;)..jag bestämde mig för att köpa en tårta till amanda och överraska henne, jag tror faktiskt vi lyckades! jag hade till och med fixat 17 ljus till tårtan så det kändes braa:))

Nu ska jag läsa lite Bok vs Tidning. godnatt på er!!

Btw så börjar jag 12.45 imrogn, hur najjs??!! xoxo


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0