through my hands

Hej hej på er. Har varit 2 fartfyllda veckor i skolan so far. Även utanför plugget har det varit mycket att göra så som att ta teorilektioner och dansat en hel del.
 
Den senaste veckan har jag blivit väldigt sugen på att tatuera mig på handleden. Jag ska till london under höstlovet och det hade varit så perfekt att göra det där! Jag vill tatuera ett enkelt hjärta på vänster hanled men höger sida. Hjärtat ska bara ha konturerna inte vara ifyllt. Då vet ni!
 
idag är min enda lediga dag i veckan (undantag fredag) så nu sitter jag inbäddad i en filt med en tekopp i handen och kolllar på himym!
 
Hoppas ni har det bra trots det ruskiga vädret. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0