what the fuck

Oj oj oj, har varit en minst sagt galen påskhelg, har haft grymt trevligt!! Tillsammans med jempan har jag skrattat tills tårarna sprutat, dansat som om världen vore min, åkt slalom så att vaderna stelnat, käkat en massa karra och umgåtts med härliga människor:)! Men som grädde på moset har jag blivit sjuk :/ har varit det sen i fredags, halsont och irriterande hosta, känns som att febern smyger sig på nu ocskå, alltid lika otajmat att bli sjuk!! Jempan har fått stå ut med sjuka mig och det hyllar jag henne för att hon har gjort utan sura miner! LÄTT bästa påsken hittills!!
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer
Postat av: Kåbban-pinglan

Fy tusan så kul vi har haft!!! Jag lånar lite bilder om det är oki? :)

Det här MÅSTE vi göra om!

2012-04-08 @ 21:19:30
URL: http://jewnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0