chillin' with ma' folks'

fick respons på våran nk-redovisning som vi gjorde veckan innan lovet, de resulterade i VG. helt okej! efter skolan mötte jag upp kusin amanda, vi gick och fikade på börje ohlssons nere i smedjan. Jag drack en vanilj latte, lite av min nya hobby, älskade latte! Amanda käkade en kyckling curry macka,mycket god.. att rekomendera faktiskt! sedan följde jag henne till gossip och satt och läste min läxa medan hon klippte sig, 10 sidor kvar sen är jag i mååååål. känslan är obeskrivlig. kvällen bjuder på mer läsning och lite lyx, ska nämligen smörja in mitt torra ansikte med en krämig ansiktsmask, blir nog att lägga sig i relaxen med gurkor på ögonen och lyssna på musik. Fan all in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0