How it really turned out..

Hej alla läsare måste bara säga att jag ska ta tag i den här bloggen från och med måndag, verkligen. Har inte skrivit på ett jävla bra tag alltså, so let's enjoy this inlägg til it ends, thank you.  HAHA Måste börja med att ta upp min stordådiga höstlovsplan om att åka till london tsm med mikaela, elin och jennifer (som står i tidigare inlägg).
Vi var ju vid det tillfället sjuuukligt taggade, och nu .. nu sitter jag här hemma, observera hemma inte i london, och som grädde på moset så är jag all alone. mycket trevligt. Nej men det blev allt annat än av kan man nog säga.. en positiv sak är ju att jag och amanda har fått en för tidig julklapp, en weekend till huvudstaden la stockholma 27-29 december, det ni, det må jag säga! kommer bli sjuuukt, sthlms mellandagsrea... oh det kommer bli så bra, spendera en hel jävla massa pengar ska jag, vilket också känns...... wait for it.....bra!!! ses imorgon har som mål att skriva varje dag .. någonting iaf! hajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0