until we meet again

hej hallå, dagen har bestått av skola.. (surprise). Slutade en timme tidigare vilket var väldigt skönt med tanke på att det är fredag. Ikväll blir det att fara in och möta upp frida i stan, vi ska se 08 sthlm vs Lf (plannja) ska bli kul, sjukt länge sen jag umgicks med frida!! Efter matchen drar vi hem mot byn för lite kvalitetstid, haha. Blir att baka kladdkaka just like the old days, looove it♥ morgondagen bjuder på en runda till stan för att kirra en farsdags present åt min kära pappa. Kvällen spenderas med en speciell person! Söndag består av jobb hela dagen.. 4 danslektioner på raden, ( jag tog på mig och ska vicka för en annan lärare, superkul) 4 timmar med hög muisk och småbarn..oh happpy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0