life is a bitch

Har löst lite problem som bubblat upp till ytan ikväll. Känns bra nu faktiskt, relationer till personer är så fruktansvärt svåra att hantera ibland, vart i hjärtat väljer man att placera en person? På den glatta ytan eller djupt in i den mörkaste kammaren, eller kanske nånstans mittemmellan? Livet bjuder på en hel del tuffa beslut som påverkar en både fysiskt och psykiskt, beslut som förändrar antingen åt det bättre eller det sämre. Dig har jag placerat djupt in, där känslorna stormar och är bångstyriga där hjärnan inte är tillåten att delta och med dig där inne blir alla beslut svårare att fatta, du har gjort avtryck som aldrig kommer suddas ut, du har påverkat mig åt det bättre och vid din sida är jag faktiskt någon, jag betyder något lika mycket som du betyder för mig om inte mer.. det har fattats ett beslut och jag vet själv inte riktigt vad det innebär, vi får helt enkelt se vad som händer, no pressure...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0