nu eller aldrig

 
 
 Hej hej igen! Den första skolveckan är nu förbi och det gick fort som blixten kan jag meddela. Nu är man äntligen inne i lite rutin igen. Till veckan börjar alla dansklasser. Det kommer bli skitkul, kommer dansa 6 dagar i veckan så det ska bli kul, Ska verkligen satsa på dansen i år känner jag. Kommer bli en utmaning men jag är beredd att ta mig an den.
 
I veckan har jag hunnit vara på min första teorilektion se bilden på "superseriösa matte" full fokus! Sedan har jag även hunnit införskaffa ett par nya pjucker och en ny träningsväska. Roligt med lite inspirerande färg såhär när det börjar gå mot höst! Jennifer har även tagit körkort i veckan. STORT GRATTIS GUMMAN!! finns en bild där uppe med henne bakom ratten. enjoy!!;)
 
Igår hade vi lagfest hos Helen på porsön. Det var hur kul som helst! Bilderna ovan så får tala lite för hur gårkvällen såg ut. Men det var jätteuppskattat och kul att göra något tillsammans med alla i laget.
 
Idag har vi haft planeringsdag på dansmagasinet. Spånat på ideer inför våren på olika teman på uppvisningarna osv. Det var riktigt kul att få träffa alla igen. Vi avslutade kvällen med tacobuffé. Mycket trevligt!
Niki kom förbi en sväng så vi dansade lite. Gick igenom lite koreografi och teknik och såå. Väldigt välbehövligt!
 
Nu sitter jag hemma med olivia, är hemma med henne ikväll snäll syster som jag är. Så vi myser med film och karra, blir nog att sätta på lite te snart på en stund också! Hoppas ni har det bra där ute och om ni dricker, drick med måtta! Ha det braa xoxo Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0