happy valentine's day!

 


Hej hopp alla glada! Alla ♥-dag idag, mys!!
Idag slutade vi 11.30, d-röm. Efter skolan gick jag och köpte lite alla hjärtans presenter till la familia. Till mamma och pappa köpte jag en tésil med ett hängande hjärta och en chokladask från anthon berg, och till lillsyrran köpte jag ett örngott med texten I ♥ U och en ask med geléhjärtan, nöjd!

När jag kom hem hade mamma och syrran bakat go-fika, muffins som jag dekorerade (se bilderna) och sockerkaka, rikitgt gott (=

Eftermiddagen/kvällen bjuder på Sh'bam 17.30-18.15 på helex, sen vidare mot pontus och möta upp jennifer och frida för att heja fram LF till seger.

Nu ska jag läsa lite elsa och ladda inför kvällens bravader, hoppas ni har och får en fortsatt trevligt alla ♥-dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0