here we are


mådag idag igen då..dagarna bara rusar förbi, blir alldeles dagvild! Igår var det premiär av BB (Bigbrother!!) 2012, riktigt kul! ska bli fett najjs att få följa detta minst sagt kaosartade gäng! Hur tänker man när man är gravid och ansöker?! crazy.

Igår när mamma var och plockade upp mig på dansmagasinet efter jobbet så for vi och handlade. Och gissa vad jag fick min mami att handla till moi? NUTELLA!! åh det är så gott, Nutella på rostat bröd med skivad banan på, jag säger bara oh oh oh, dröm!!:))

Ikväll ska jag (kors i taket) plugga! Har nämligen 3 inlämninguppgifter till vecka 10..bra planering från lärarnas sida ännu en gång. kul.

Förutom att plugga ska jag även dra ut på en joggingtur med amanda, vi har nämligen infört "ut-och-springa-måndagar", det ni!

nu står maten på bordet, ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0