It's Friday, Friday gotta get down on friday


hehe kul att min hand syns på bilden ..jå.

Sådärja då var det sportlov och det känns såhääääääääääääääääääääääääääääääääär bra!!:)) Inviger detta lov med pizza, karra, glass och trevligt sällskap i form av jennifer jempan nilsson, exactly how it should be!

Nu på lovet ska jag mysa en massa, och hänga med fina vänner! Träning ligger också på schemat, börjar imorgon 10.05 med Sh'bam på helex, jag ska hålla i uppvärmningslåten och sedan "skugga" resten av passet vilket betyder att jag står där framme med lisa och glänser lite;) hehe nej men det ska bli galet kul att äntligen få komma igång, så det ser jag fram emot:)) Imorgon ska jag även och se när frida spelar basket, BG match! ska bli riktigt kul, har varit väldigt dålig på att komma på hennes matcher ska jag erkänna så nu är det dags att ta tag i det! På torsdag morgon bär det iväg till kåbdalis, kommer hem söndag förmiddag! Även det ska bli roligt!! har inte åkt nå slalom alls i år så det blir spännande ;)

Nu anländer tha food, trevlig fredag på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0