längtan


onsdag idag mina kära vänner, och idag har det varit en otroligt lugn och skön dag! Den startade med sovmorgon pga av sjuk lärare, sen hade vi engelska på bibblan (vi lånade böcker), och efter det idrott för att sedan avsluta dagen med matte. fantastiskt.

För övrigt hjälpte jag nyss mammsen med maten, därav bilderna. Vi jobbar på en kycklingpaj, den är inte färdig på bilden..

Kvällen bjuder på läsning. Vi har som uppgift att läsa en klassiker i svenskan.. I'll bet you'll been there..-.- , jag har valt "Thérese Raquin" skriven av Emile Zola. Var tydligen en av dom bästa böcker vår svenskalärare hade läst så jag tänkte ge den en chans!

Onsdag idag som sagt och ja, jag har börjat räkna dagarna till lov..2 dagar kvar sen väntar en hel veckas ledighet, underbart!!


Kommentarer
Postat av: claraaa

Den boken är inte bra! :D

2012-02-22 @ 23:22:38
URL: http://claraau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0