Lördag 25 februari



tja tja bloggen..;)!

Imorse steg jag upp 08.30 för att fara in och teama sh'bam på helex 10.05! Det gick helt okej känner dock att kondisen kan jobbas på  så blir lite IW framöver!! Efter det tog jag en lååång varm dush för att sedan bege mig mot dagobert och plocka upp lite käk till mig och jennifer som jag skulle och möta upp på hälsans hus. Jennifer spelade match samtidigt som jag var på helex så vi käkade tsm på hälsans medan vi såg BG-tjejern lira mot Lidingö, vinst för hemmalaget blev det, oh yeah!

Efter matchen promenerade jag och jempan mot staden för att köpa té och kolla runt lite:) Köpte jordgubb & champange té och hittade ett par riktigt snygga skor som jag la undan till imorgon, tror faktiskt att jag kommer köpa dom imorgon..hehe!

Kom nyss hem och nu sitter jag och käkar b&j, ett kärt återseende skulle jag vilja säga, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0