oops.

Heeej heej, har inte bloggat på nästan två hela dagar, shame on me! Har varit rätt fullt upp så har helt enkelt inte hittat tid att sätta mig ner, annat har prioriteras. Men men, dagen igår bestod av skola, börjar gå riktigt bra på matten nu, och idag fick jag beröm av matterickard, feeling good :D! I gårkväll var jag en sväng och kollade futsal också, det gick jättebra för sunderbyn dom kom 3:a, jag spelade inte för jag kände att jag inte ville. Futsal är verkligen inte min grejj, sjukt svårt och det behövs rappa tekniska fötter vilket jag saknar .. hehe. Efter futsalen for jag vidare och spendera kvällen med en gullig prick och OC. Idag har jag tränat en hel del, känns riktigt bra i kroppen! Imorse på hälsan hade vi afro/house dans, sen så höll jag och stina i ännu ett bodypump pass på SSAB, och nu ikväll har jag varit och kört sh'bam=) Träning är ju så kuul:)) Morfar thord fyller 65 år idag så det bjöds på middag i karlsvik med kusinerna, mormors hemlagade chili con carne med ungsrostat surdegsbröd med havssalt, supersmarrigt!! Amanda var nyss här, tränade lite massage på henne, har nämligen praktiskt prov imorgon..wish me luck.
Nu sitter jag och myser i soffan med mammsen och en kopp te, cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0