pra praa


Imorse hade man turen att få åka med den här flickan och hennes mami to tha school. Sååååå skönt att slippa åka buss, vardagslyx om nått!

Dagen har varit as usual..började med engelska sedan hade vi lunch, "viltskav" stod på menyn..fick ett hårstrå i maten..nice!(y) Sen hade vi företagsekke (företagsekonomi) och dagen avslutades med massage, helt ok. När jag kom hem kände jag att jag var lite hungrig, så jag kollar i kylen och gissa vad jag hittar!? En stor saftig bit entrecote badad i pepparsås..oh oh OH!!! självklart blev det dagens mellanmål. MUMS.

Denna skolvecka är väldigt tjill, idag hade jag sovorgon till 11.05, imorgon slutar jag efter NK:n vilket är typ 11.30, onsdag har jag sovmorgon till 9.45, torsdag är dock som vanligt med slutar vid 15.00 tiden, fredag har jag sovmorgon till 9.45 sen slutar jag 45 minuter tidigare..D-RÖM! hoppas eran vecka blir as awesome as mine, ska kila ttyl!:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0