2/2-2012


Hej hopp alla happy peeps' :))

Idag slutade jag 14.40 då gick jag tillsammans med elin och pluggade massageteori på bibblan, gick faktiskt ganska bra! Sen har jag även hunnit med att vara både på max och friends med Matilda Boudin, hehe. Först max för att få något salt i magen innan vi gick in för ett rejält girltalk på friends ;) supertrevligt!

HA-HA jag sitter i soffan nu så kommer olivia (min syrra) in , för det första har hon på sig min halsduk..igen. utan att fråga, less. Sen kommer hon in i rummet och torkar sin sorgia näsa med den :O WTF!?? jag har pms just nu så det var verkligen inte rätt tidpunkt för henne att snora på min halsduk. USCH, skitunge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0