heppåre


hänger med denna skönhet i dagen till ära hennes föräldrarfria hus. Vi har varit och lunchat tillsammans, och shoppat lite! Josse köpte ett sviiiiiinfint handsmycke, och en t-shirt som hon ska göra underverk med, hon ska nämligen klippa den till ett linne(: Jag köpte en t-shirt från gina, tråkigt nog så är det en likadan som min kusin köpt nyligen, men jag tyckte den var så himla snygg så jag var tvungen..hehe;) Se t-shirten på hennes blogg aaamandak.blogg.se Ikväll väntar middag och festligheter, så vi ska snart dra oss mot coop för att handla lite godsaker, sen blir det fix inför kvällen, got to look good!;) läs knasbollens blogg josefineboman.blogg.se.
Majsan kom nyss också so let´s get this party started!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0