I'm back


tjaabba, ..bloggade ingenting igår på grund av att vårat internet har legat nere.. but now i'm back on track, so you can count on me!;) För tillfället sitter jag och skriver det sista på min krönika om kinas miljöproblem, ska skickas in ikväll.

Well well, gårdagen spenderades med en minst sagt gullig prick hehe. Vi såg nått frågeprogram och åt glass med hemmagjord varm chokladsås!..lärde mig att jag inte är så allmänbiladad som jag trodde..Borde se sådana program oftare, eller åtminstone läsa tidningen!

Amanda kusin vitamin kommer vilken sekund som helst, då ska vi se mammor och minimodeller eller vad det heter. Så sjukt program alltså haha..säger bara, stackars barn!

Igår fick jag mail från lessmills där det stod att jag nu är godkänd, och från och med nu är det bara att köra, full fart framåt! känns jättekul:))

Idag gick jag en sväng på stan med majsan, jag köpte ett par gråa mjukisbyxor i haremsmodell från monki, var rea endast 100 riksdaler, ka-tjing! Nu måste jag fortsätta jobba, skriver sen kraaaam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0