and it hurts

godmorgon..dygnsrythmen är totalt rubbad. Jag kan inte somna förrän vid 2 halv 3 på nätterna sen sover jag till ca 1 halv 2 på dagarna. Fattar inte hur jag kommer klara att gå upp typ 7 på lördag när vi har fotbollscup..avspark 08.25 -.- 

Har ångest inför skolstarten eftersom vi har en inlämning och två prov som jag måste skriva minst G på vilket är självklart, men ska jag vara ärlig så fattar jag inget av vad vi gör. I ekonomin har ja inte en enda aning om vad vi gör, våran lärare är sämst, påminner lite om en alkis. Sen i matten har det ändå gått hyfsat men behöver defenitivt repetera. inlämningen är under kontroll, samhälls är det och vi skriver om den arabiska våren som drabbat mellanöstern!

Idag har jag en jävla träningsvärk sen igår då jag och hanna var och tränade, skööönt! har längtat efter den, nu mår kroppen braa! ska ta tag i träningen nu i vecka  så man är i form till skolstarten. Ajja nu ska jag kirra lite frulle, så det blir nått av den här dagen också! ciiaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0