beautiful people.

har inte hunnit blogga något idag därför bjuder jag på ett inlägg som sammanfattar hela dagen!

Var såklart i skolan idag, jag och elin lyxade till det och lunchade tillsammans på pepperoni!..

..middagen spenderades med maja, josefine och elin, vi lagade tacos! efter maten joinade även jennifer tha crew!.. 

..Vi begav oss så småningom mot friends för att fortsätta det vi påbörjat och möta upp frida! När kvällen började lida mot sitt slut fick vi sällskap av Sofia och Jessica. Fina tjejor!


Nu ska jag snart lägga mig i sängen, imorgon väntar jobb 12-15 på max på storheden, för att efter det spendera kvällen på annat håll. Sup och svälj trevlig helg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0