!

sådär ja första skoldagen efter lovet, and im back! dagen började med cirkelträning, hur skönt som helst. träning♥ ´haha.. nu ser jag lite OC sen planerar jag att ta en pn innan träningen som är i arcus ikväll. Hinna med att läsa lite ekonomi hade också varit bra men vi får allt se hur det blir med det, läser hellre elsas hemliget..;)

Måste få dela med mig av lite känslor när jag väl håller på, på sistone har jag börjat känna mig lite kluven, känt mig lite i "valet och kvalet" angående vissa grejjer..vet inte om det är att jag liksom kastat mig in i dom eller om jag helt enkelt bara är trött. Trött på att allt är som det alltid har varit,, och är som det antagligen alltid kommer vara också. På tal om det så satt jag och min vän frida och diskuterade college här om kvällen. Vi är så sugna på att uppleva usa i ett år efter gymnasiet, plugga och jobba lite, få lite perspektiv på saker och ting! Så det jag kommer satsa på efter gymnasiet nu är just ett år college i usa. Bara att börja samla pengar om drömmen ska slå in..! wish me luck, ttyl =)

Kommentarer
Postat av: king kenny

låter fint de

2012-01-10 @ 16:23:55
Postat av: Jempan

Cheer up Honey! Alla har vi våra tvivel, kör på ditt egna race så kan det inte bli annat än askalas ;)

2012-01-10 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0