Fredag den trettonde.

hej hopp på er, sitter hemma och knaprar på lite finnkrisp med smör och ost, underbart! ikväll blir det LF med brudarna, ska bli kult! kanske händer att vi droppar förbi på friends efteråt..vem vet? ;)

Nu innan middagen hade jag tänkt hinna med att duscha, läsa lite Elsa och plugga lite matte..hmm.

Idag tog jag tag i mitt så kallade liv och fyllde på busskortet, sved en aning men sånt får man taa. Har också tagit ut pengar som jag är skyldig miss jempan nilsson, Jennifer ikväll är dom dina!;) skönt att få det ur världen....

Justja en sak till, har blivit ändrade planer vad gäller mitt och fridas spekulerande i college, har kommit fram till att vi aldrig kommer få ihop pengarna som behövs på bara ett år. Men.. istället tänker vi fara till USA ett halvår för att jobba och bokstavligt talat leva livet. Hyra en bil och köra runt i de olika staterna, ett mål är Hawaii för att lära oss att surfa..tror frida är mer pepp än mig vad gäller surfnigen men det blir säkert bra, ska bara inte ta ut något i förskott, blir ju ofta mycket snack och liten verkstad annars..


Kommentarer
Postat av: jemp

Haha, fantastiskt Mattoh! Litar på dig så hårt att det får bli "the plånkan is at home" annars ;)

2012-01-13 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0