gud..

har upptäckt att jag inte är så bra på det här med att blogga. Det går som i perioder när jag uppdaterar och verkligen är i the flow, sen glider jag som ifrån det där. Kanske är det på grund av att det händer så mycket annat runt omkring som hela tiden prioriteras.

en rowlig grejj som har hänt var när vi var på dop igår. Min yngsta kusin skulle döpas till Pär Albin Johansson, och när prästen skulle genomföra själva "dopakten" (vatten på huvudet, döpa i guds namn osv..) så döper han barnet i fel namn. Han döper ungen till Lars Gustav, wtf!? tänkte jag, ville helst bara sjunka genom golvet och försvinnar bland bänkraderna. Snacka om jobbigt läge, hela kyrkan blev tyst och alla kollade på varandra.. HAHA. det roligaste på länge! så prästen fick döpa om nydöpte "lillgurra" till hans riktiga namn, Albin. har aldrig varit med om nått liknande, men det löste sig som tur var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0