happy new year!

säger bara gott nytt år på er alla!
igår var en mycket trevlig kväll som spenderades hos josse innan tolv med massa härligt folk, skål för det. Vid tolv såg vi raketer och hälsade ALLA gott nytt år, haha omg. Det var kul, träffade en massa folk! Efter tolv däremot så sket det sig verkligen, vi hade planerat att vi skulle hitta någonstans att vara efter tolv, men det gick åt pipsvängen, vi var först vid norra hamn och sen på max, påväg till lerbäcken mén slutade med att vi ham´nade i något trapphus där nån surgubbe kom och sa åt oss.. hallelujah. Och sedan hux flux så var klockan 3 och mamma kom och hämtade mig, observera bara mig, medan maja och jennifer fortsatte kvällen på elite hotell..fml. ... hoppas ni har det bättre än jag, god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Sara

vem träffade de på elite som de slutade kvällen hos? ;-)

2012-01-02 @ 19:42:16
Postat av: matilda

alltså jag vet inte riktigt..hm typ nån rickard, ja nu kom jag på! heter han kanske rickard ström? 95, anton, ivar och matte brukar hänga med honom typ!

2012-01-03 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0