jahopp..


idag är det alltså dan innan skolan drar igång igen, ångesten ligger där den ska och ännu en gång får jag ta konsekvenserna av en dålig planering.. jaja men det är väl lite så det ska vara, man lär sig inte alltid av sina misstag även om man borde!
 

dagen började med att jag och amanda vaknade hos mig vid 11:00 tiden, vi gjorde oss i ordning för att sedan besöka la staden tsm med eliin. Vi var runt på några olika ställen innan vi bestämde oss för maxkäk..(det är ju så gott!!) men nu har jag lovat mig själv att det inte blir nå mer snabbmat på ett bra tag. de ni!

vid 15:00 tiden kom hanna in till stan, vi drog och tränade på helex, bävar inför morgondagens träningsvärk, självklart börjar vi morgondagen med hälsa & friskvård..Jättesköönt, verkligen.

ikväll ska jag med jennifer och (hanna?) och simma på pontus! blir skönt, ser framemot ångbastun speciellt idag när det är typ -20..skriver senare, heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0