Summering av måndag 16/1-12

äntligen har man gjort bort dom där förbaskade proven, så skönt att ha nån vecka ledig från prov nu, kunna fokusera på annat som tar tid! idag har jag såklart varit i skolan.. efter det drog jag med hanna och körde lite sh'bam på helex för att fräscha upp minnet! sedan gick vi och käkade med matilda.b för att sedan dra vidare till friends för lite kvalitetstid..;) underbart. En chokladboll och en kopp te senare lämnade jag mina tappra soldater på friends för att dra mig mot dansmagasinet där jag och isa koreograferade till vårshowen som kommer till våren. Kommer bli såå bra. Nu siitter jag hemma i köet och fyller på matförrådet än en gång..(mycket mat nu förtiden haha) ..och hör mamma jubla ikapp med publiken i idrottsgalan..trevlig måndag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0