got to see you again


godmornin' sunshines! skönt med lite sovmorgon idag. I gårkväll var jag i gammelstads sporthall från 18-22..sjukt segt faktiskt, men det var ändå kul att se jennifer spela! Dom tog sig vidare till slutspel sen åkte dom ut i första matchen, tar på mig lite av det faktiskt för mina och hannas (lovade) hejjarramsor existerade inte om man säger såå..sry jempan för det! Efter det drog vi in till stan, vi hängde ett tag sen drog jag vidare och spenderade kvällen på annat håll. Det var riktigt trevligt faktiskt!(:  man skulle kunna se det som en lyckad lördagkväll.  

Idag måste jag och skaa plugga ekonomi och matte, sen ska jag in till stan på möte med dansen, det börjar 16.00 och håller på till ca 19.00 skulle jag tro..sen får vi se vad som händer, I'll keep in touch, ttyl.


Kommentarer
Postat av: Jempan

Haha, ja verkligen tack för att ni kom och stöttade så gott ni kunde! ;)

2012-01-15 @ 17:46:03
URL: http://jewnnifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha any time babe!

2012-01-15 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0