Freeedag

Hej hej. Eftersom att jag inte uppdaterade något igår så ska jag ta och avslöja gårdagens aktiviteter.

På morgonen hade vi h&f (hälsa & friskvård) vi lirade fotboll! Tror att det är enda gången vi någonsin gjort det sen vi började ettan så det var kul:)
Sedan hade vi LPL där vi gjorde klart våran uppvisningsdans som vi ska uppträda med på måndag morgon..ångest. Sist men inte minst hade vi svenska. Vi fikade och tävlade litegrann, mitt lag vann wohooo!!!

Efter skolan for jag hem och vilade en stund för att sedan fara till Helex läs:( sensia) och springa lite på bandet. När jag hade tränat klart duschade jag där och gjorde mig i ordning inför kvällens bravader.

Vid 20.30 mötte jag upp Linnea och Jennifer vid busshållplatsen på smedjegatan. Där blev vi efter en stund upplockade av Gustav och Micke som hade varit och dömt la-liga. Vi for till kvantum och handlade och mötte upp Wille och John där. Sedan for vi alla ut till måttsundsskogarna för att hänga at mickes place! Hos Micke, spelade vi kort, käkade blåbärspaj, spelade fotboll och såg skräckis. "the collector" såg vi. Skitan vad läskig film!!! Kunde inte slappna av en enda fucking sekund under hela tiden..Åååh såna filmer är så jobbiga. Men den var verkligen läskig och äcklig, så letar ni efter en ruskig film att se, se den! Sedan vankades det sleep over at ronningen. Jag, Linnea, Wille, John, Gustav och Jennifer sov alla över hos Micke. Det var jättemysigt!

Nu ikväll är det party at sandrews place som gäller, ska bli jättetrevligt:) så om man kanske skulle börja fixa sig lite kanske...? Jo. Vi hörs hörni, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0