In med nytt!

Hej hej, i förrgår var jag och kikade på mi systers skolavslutning som var här i sunderbyn. Sedan for vi in till stan och käkade skolavslutningslunch med släkten. Det var väldigt mysigt! Det har blivit lite av en tradition som vi gör varje år när skolan slutat. Vi åt lunchbuffé på Österns Pärla, yum!
I förrgår (fredags) så var det även studentfirande för alla 93:or, grattis till det!! Jag var och uppvaktade Josefine när hon sprang ut! Hon var så fin, underbart att se:)) Önskar dig all lycka vännen!! Efter det promenerade jag in till stan och mötte upp Elin, vi gick omkring och tittade när alla studenter åkte flak, åh vad man längtar alltså, bara ett år kvar!! Sedan mötte vi upp min mamma, och gick lite på stan med henne. Jag fick mig två avslutningspresenter, en NY keps och ett par vita tygskor, tack mamma♥
På eftermiddagen åt vi middag med mina kusiner och längre in på kvällen väntade festligheter. Kvällen slutade hur bra som helst och trots det dåliga vädret är jag väldigt nöjd med hur dagen såg ut.
Idag (Söndag) Har jag varit och jobbat. Känns skönt att komma igång.
Ikväll gick vi över från sundis till byvallen vilket betyder från konstgräs till naturgräs, fantastiskt!
Imorgon ska jag in till staden och förhoppningsvis träna och köpa ett par nya jeans under förmiddagen! På kvällen ska jag och provträna med LF-stars, håll alla tummar ni har där ute för mig för det hade varit grymt o det går bra!:)
Nu ska jag sova, i'll keep in touch. kramisar!
image description
go-maten
image description
la present from mi madre
image description
:)
image description
systers skolavslutning
image description
me chillin in tha car
image description
Syster och hennees kompis Tilda
image description
olivia at the restaurant
image description
La kusin amanda
image description
Finaste josse!
image description
nöjd student!;)

Kommentarer
Postat av: :)

Grattis till platsen i lf stars!!!!!:):):):

Svar: tack så mycket!
matilda

2012-06-12 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0