summer lovin'

Hej hej gott folk! Nu på senare dagar har jag varit dålig på att uppdatera men under sommaren är inte datorn prio ett..har haft massa roliga grejjer för mig så har valt att prioritera annat. Men nu sitter jag här, förmodligen för att jag vaknade klockan 12 och för att det regnar ute men iaf. Igår kom jag hem från junkön. Jag for ut tillsammans med Isak och Krisse för att hälsa på lina och sandra som jobbar som stugvärdar där. Vi for söndag klockan 15, och var framme vid 16 tiden. Vi har haft massa skoj tillsammans, grillat, badat bastu, tagit första doppet i havet, druckit te i massor och bara myst påå. Så det var verkligen mysigt, och skönt att få komma bort lite.
 
Igår när jag kom hem for jag direkt på fotbollsträning, är äntligen frisk. Har varit sjuk i typ 2,5 vecka..och med det blivit lat. Har inte träna på hur länge som helst och det straffar sig faktiskt. Min kropp är ju inte rikitgt in "top shape" om man säger såå. Ska ta tag i det i veckan med att köra bodypump, aerobic och spela fotbollsmatch, funderar på att ta en löprunda idag också. Måste steppa upp nu!
 
Om ca två veckor drar jag till danmark med fotbollslaget. Det ska bli riktigt kul :) vi ska lira cup no 1. Tar först tåget till göteborg sedan färja till danmark. Looking forward too it.
 
Nu har jag bara delat med mig lite av allt som hänt senaste dagar. Har ju varit midsommar och allt! Men jag låter lite bilder tala ist!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0