you make me feel inside out

Hej på er. Bloggandet som tidigare var lite av en hobby har helt runnit ut i sanden. Tror jag har blivit lat, det är som att jag tycker att det är jobbigt plocka upp datorn...jobbigt tt behöva ladda upp bilder för att det tar ån TID ... jo tjena (1 min ?) man blir helt enkelt bekväm för enkelt. Har sagt det så många gånger förr utan att det har blivit bättre så denna gången lovar jag inte att jag ska bättra mig men jag ska göra ett tappert försök.

Ja ni vad är det som har hänt i mitt liv det senaste dagarna? Har övningskört för första gången till staden, gick ganska bra, så jag känner mig rätt nöjd :) Sedan har jag varit sjuk sen förra veckan. Det började med 39 graders feber, sedan fick jag ont i huvud och hals..:/ det slutade med att jag tappade rösten helt i ca 2-3 dagar. Sjukt jobbigt att inte kuna prata...man blir ganska handikappad utan röst kan jag ju berätta.

På grund av sjukdomen så har jag såklart inte kunnat träna någonting och nu håller jag ¨på att GO NUTS! jag vill så gärna träna, jag vil svettas och ha träningsvärk!!!! Men det får vänta till slutet av veckan skulle jag tro.. vill inte riskera att bli sjuk igen, (u know what I mean). Som grädde på  moset var det självfallet go-väder när jag låg hemma sjuk ..så jäkla typiskt. Och nu när jag är ledig hela veckan har dom lovat blixter och dunder. Bättre tajming får man ju leta efter.

Aja igår hängde jag med frida på dagen. Vi var på stan och shoppade lite nytt sommargodis till garderoberna. På kvällen kom jennifer och joinade oss, såg vi "i hennes skor" som gick på tv samtidigt som vi mumsade i oss chirre och popcorn! På tal om igår så fyllde min mamma 41 igår. Grattis i efterskott älskade du <3

Idag har jag varit med Amanda min kusin och Maria min moster på stan. Vi gick runt och strosade sedan bjöd moster oss på lunch. Det blev kyckling curry foccacias påå mat & prat, hur gott som helst! När vi kom hem såg jag och amanda "crazy, stupid, love"..riktigt bra film! Och en väldigt snygg skådespelare i en av huvudrollerna..I die..

Jag är som sagt ledig heeeeela denna vecka och det känns hur skönt som helst. Kan i princip göra vad jag vill :D det enda tråkiga är bara att typ ALLA andra jobbar med kommun jobb osv..så det är ju verkligen "skitans!".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0