a letter


Hej gott folk. Denna dag har hittills inte varit att klaga på! Började 08.15 med matteprov, sedan slutade vi för dagen och det var verkligen jätteskönt:)) Efter skolan gick jag in till stan och införskaffade detta (se bild) ett "Anti-Shine Mattifying powder" från ISADORA. 129 riksdaler på parelle! Färgen/kulören jag har heter "Matte Mocca, 32" Om du är osäker på vilken färg som passar din hudtyp, fråga då om råd i kassan så hjälper dom dig:)

Efter min lilla stadsvistelse tog jag bussen till mammas jobb för att fara och luncha tillsammans med henne, det slutade på max ..not OK. Men hade tänkt träna bort det ikväll så det jämnar ut sig ;)!  Nu ska jag ta en såkallad "beauty-power nap", och hoppas på att vara vackrast i landet när jag vaknar..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0