back to school

då var man inkastad i sina dagliga rutiner än en gång, måste bara säga att loven går olagligt fort!!
Man tänker att man ska hinnna med allt man aldrig annars hinner men det blir oftast inte så, man är som  inklistrad i samma gammla mönster orkar aldrig ta tag i saker och ting liksom ..Aja idag är det plugg som gäller, har som vanligt enormt mycket dessa tre kommande veckor (att man alltid skjuter upp allt till efter loven..fattar inte logiken, can't make the ends meet). Så det är vad jag har att se framemot här framöver. Just nu håller jag på att bädda rent i min säng och för att överleva tristessen lyssnar jag på några godbitar från melodifestivalen, molly, ulrik, loreen, danny, charlotte och david var mina personliga favoriter!!


Kommentarer
Postat av: jempan

Oj, oj, oj! Så lik Nina Dobrev som spelar Elena Gilbert i Vampire Diaries. Hon är SJUKLIGT fin! :o

2012-03-06 @ 23:22:22
Postat av: Anonym

tycker du? shit vilken komplimang, tack snykking!:))

2012-03-07 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0