enjoy


Säger hej från kåbdalis med syster yster! Riktigt skönt att få komma hit och koppla bort allt som annars ligger och gnager i bakhuvudet! Har varit riktigt fint väder idag, 5+ och sol på det:)) Pappsen var gullig och vallade mina skidor idag så nu susar jag förbi snabbare än blixten i backen..so you better watch your back ;)

Kusinvitamin amanda kommer hit vid 18.00-tiden så det ska bli kul, dom ska stanna här med oss till söndag:).

Just nu sitter jag och Cissi inne på puben och surfar liite. Jag har försökt underhålla mina följare på twitter idag med bilder och grejjer men det har inte gått så bra..teckningen är inte den bästa om man säger så.

I'll keep you guys updated!

later xoxo


Kommentarer
Postat av: jempan

I miss you babe! <3

2012-03-01 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0