hej hå

Hej hopp peeps' denna eftermiddag har bestått av plugg och cellokonsert! Min lillasyster olivia spelar nämligen cello och nu hade dom jobbat med ett projekt under en tid som dom visade upp. Konserten var på kråkbergsskolan min gamla, nostalgi så det bara sjunger om det!! Fick en glad överraskning när jag såg att ett projekt som vi gjorde i typ 8 eller om det var i 9, fortfarande prydde torget:)) Projektet var att rita av alla luleås stora byggnader. Exempelvis dansmagasinet, badhuset, brandstationen, kulturenshus, ebeneser mm. så det var kul! Just nu håller jag på att skriva så att det ryker om tangenterna, håller nämligen på med en inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon..är nästan klar faktiskt så det känns skönt, var bara tvungen att ta en break! Bjuder på några sköna bilder på mig och amanda som förtillfället ligger hemma och är sjuk :// well this is for you amanda hope you enjoy
!
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0