keep on doin' it


nu känner jag lite att prioriteringen av bloggen inte varit högst upp på listan de senaste dagarna, och det är jag så ledsen för men nu ska jag ta igen och berätta lite hur helgen har sett ut. Bilderna ovan berätta i princip allt. Vi var på kick-off med fotobllslaget i skellefteå. Vi var på bodaborg och sedan sova vi över i ett församlingshem som fanns där.Vi lagade mat tillsammans och lekte lekar! Det var väldigt trevligt faktiskt, vakade dock upp söndagmorgon av att det var väldans kallt..kom fram till att jag hade sovit med sovsäcken öppen..åh nej..!

Söndagkväll spenderades med ett gäng härliga prickar, vi lagade tacos och avslutade kvällen med fruktsallad och BB! ikväll får vi se om Rodney får stanna, hoppas på det eftersom att Hanna lämnade. Hanna var ändå lite av min favorit. Det hände alltid saker omkring henne, och det kan man ju säga att det gjorde kring rodney förra året så jag tror det skulle blir bra om han fick stanna, en bra ersättare liksom:)

Just nu i stundens hetta sitter jag och fuckin läser en klassiker...-.- inte KUL. Den ska vara utläst till imorgon, well good luck with that. Nu ska jag bege mig in i bokens värld och stanna där ett tag, hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0