MR fab



Åh just nu känner jag ett sjukt pengabehov. Jag vill ha så mycket just nu så det finns inte. Jag vill åka till Peace&Love jag vill köpa en Iphone jag vill shoppa en ny sommargarderob jag vill ha en kort svart skinnjacka, en kort beige mockajacka OCH en röd skinnjacka..shit asså. Jag kan ju fortsätta drömma..Och inte minst, jag vill så gärna ha sex & the city brudarnas fabulösa liv, vem vill inte det liksom? Sick in head..i die. Give me money!!! Tidigare idag ringde en rickard från postkodlotteriet hem till oss och sökte pappa, men han var inte hemma så vi sa att han skulle ringa tbx. Det är nämligen så att pappa är med i postkodlotteriet och då kan man ju vinna jättemycket pengar, så jag trodde för en stund att pappa hade vunnit, eller a tanken slog mig att tänk om han har vunnit typ 200 000, då hade jag kunnat ha allt jag nu suktar efter, men nä,  det visade sig att det inte var om nån vinst utan om nått byte av några jäkla lotter ..fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0