the roof is on fire


tjaa, dagen idag har varit ganska bra faktiskt! Började med matte, har matteprov nästa vecka så nu är det nötning för hela slanten!! efter det hade vi hälsa & friskvård, vi joggade typ 7 kilometer och jobbigt var det, men känslan efter ett löppass är ju den bästa! Efter det körde vi yoga ett tag för att sträcka ut musklerna ordentligt och förebygga pingvingång imorgon, hhehe. Därefter var det dusch och sen lunch, helt ok mat idag ändå; Gulashgryta (stavning?) med ris. Sen hade vi svenska och under den lektionen gjorde jag klart de 18 frågor som ska vara inne vecka 12 så det kändes ju förträffligt bra, hann med och läsa lite på min "klassiker" också, boksamtal på tisdag så det börjar dra ihop sig!!
Slutade 14.40. När jag kom hem såg jag OC på tv, det är typ alltid klockan 15.05 på vardagar.

Nu ska jag plugga, har nämligen en inlämningsuppgift i massage till imorgon, sedan blir det att fara och teama på helex, Sh'bam it is så det ska bli kul :) har utökat till tre låtar nu, nöjd!!

Sen är det hopp i duschen som gäller för att efter det bege mig mot mjölkis #life is good
pusssss:*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0