Thirteen


tjabba, tisdag idag och idag har det varit en trött dag..
Morgonen började med hälsa, halva tiden uppvärmning restrerande tid core i helgrupp, det var väldigt skönt faktiskt! Magda (våran lärare) hade verkligen lyckats med coren, roliga vningar till fräsch musik, love it♥
Lektionen efter det var NK, där labbade vi litegrann. Vi kollade synen, reflexförmågan, luktsinnet m.m. Eftersom att i pricip alla var klara en halvtimme innan full tid, så fick vi sluta!

Vegetarisk falafel med ris och sötsur sås stod på menyn idag..inte det godaste, är inte så mycket för vegetariskt, jag gillar mer en stor saftig köttbit och en härlig sallad, men är det falafel så är det! det gick ju  att äta iaf.

På hålet läste jag min klassiker, "Therese raquin" och sedan hade vi bokredovisning på svenskan!

Nu ska jag plugga matte inför provet som kommer på torsdag sedan bär det av mot träning och förhoppningsvis donken efter det hehe..ska bara övertala päronen först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0