Måndag!

hej gott folk! Var väldigt längesen jag bloggade via dator så jag tänkte att det var på tiden att damma av luckan och fälla upp den, vilken otrolig skillnad det är på att blogga via telefon och att blogga via dator. Såå mycket enklare att knappra på datorn!!

Idag har jag haft en väldigt behaglig dag, började 11.05 och slutade vid 14.00 vilket innebär att jag idag endast har haft två lektioner, underbart!

Imorse innan jag började fick jag en väldigt rolig överraskning, jag är nämligen härmed licensierad sh'bam instruktör!! känns jättekul :)) Blev godkänd av lesmills, fick feedback om grejer som jag behöver jobba på och förbättra och tycker den var 100% rätt. Så det känns väldigt braa. Tanken är att jag ska bli färdig till sommaren, att då kunna stå på egna ben och få männiksor på helex att svettas i takt till musik, ska bli superkul!:)

Förövrigt så bokade jag nyss upp hela juni med jobb, ser framemot att kamma in lite peningar för det är ju någonting som alltid behövs. Hoppas på att jag får jobba mycket!!

Framför mig nu väntar samhälls-plugg eftersom att jag har prov på onsdag. Känns ju inte så fantastiskt kan jag meddela..känns förbaskat hängigt!! men men...jag kener vad ja kener..

Mamma kom nyss precis inrusande genom dörren och såg hemlighetsfull ut och nog var det väl så, bakom ryggen hade hon en lite surpprise åt mig. Hon kom med en Mariannepåse, en mentos mínt och ett tuggummipaket för att säga "Grattis till att du har blivit instruktör". Älskar överraskningar som kommer sådär spontant, man behöver se lite ljus i vardagen. Tack mamma♥

NU äre plugg på schemat, senare väntar fotbollsträning. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag puss på er ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0