Sunday

Hej hopp! Denna helg har hittills varit väldigt bra:) började fredagskvällen med brakfika hos majsan dom nyligen fyllt 18 var väldigt trevligt:)) sedan bar det vidare mot Matilda b för att även fira henne, var riktigt kul faktiskt! Kul att träffa lite nya människor. Dock så fick jag endast sova 4 timmar natten till igår (lördag) eftersom att jag började jobba i stan klockan 09.00..men den sömnen har jag tagit igen inatt:)

Igår jobbade jag som sagt 09.00-17.20 på dansmagasinet, vi hade Helgrep inför nästa helgs bravader då det är föreställning i arcushallen:) på kvällen for jag Linnea och Jennifer och "grillade" med axel och William, riktigt sköna människor! Vi hade väldigt trevligt:))

Idag är det ännu mer jobb, 12.00-14.00 på dansmagasinet! Så nu ska jag pallra mig upp ur sängen och fixa lite frukost, vi hörs och ses puss på er!


 


Kommentarer
Postat av: JN

Aa, fast.. Det där inlägget blev ju inte så bra. Det står bara en massa bildkoder hörru

2012-05-14 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0