Tlött

Idag är jag tlött..har nu legat och snoozat i en timme! Åh måste verkligen pallra mig upp nu för idag väntar ännu mer jobb. 13.30-16.30 på dansmagasinet, oh yes.

Gårkvällen blev bra den med, kanske nästan lite bättre än fredagen! Började med att jag axel och Gustav kollade hockey medan Jennifer städade sitt rum hehe, sedan for vi till Statoil och handlade glass som vi skulle ha till kladdkakan som vi tänkte baka. Så vid 12 tiden drog vi ihop en mycket god kladdkaka och käkade den med glass. Efter det körde vi några omgångar twister, riktigt kul faktiskt! till sist såg vi en film; "taken". Har sett den 2 gånger innan men den är fortfarande lika bra;)

Nä nu ska jag kirra lite frulle! Heppå er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0